Вест

Турнир у стоном тенису

Датум: 03. Decembar 2015 20:20 Категорија: Новости

01.12.  2015. Ученички парламент је организовао такмичење из стоног тениса ученика виших разреда наше школе уз помоћ наставнице  географије Невенке Миливојевић која је помагала у организацији турнира. Велику помоћ су пружили и наставница физичког васпитања Снежана Драшковић, која се бринула о фер борби као и наставник верске наставе Милисав Рудић који је поштено судио на овом турниру. Ана Живковић потпредседник Ученичког парламента је пратила да све протекне у најбољем реду и да успешно стигнемо до финала. На такмичењу је учествовало 36 ученика и системом елиминације смо стигли до финала у коме су све од себе дали Филип Драгељевић 5/2 и Василије Маринковић 8/2. Победу је овог пута однео Василије Маринковић 8/2, ипак је победило искуство. На овом турниру се видело колико имамо талентованих ученика и да нису само фудбал и кошарка спортови којима деца треба да се баве, посебно што стони тенис не подстиче агресивност код деце. Све је протекло у најбољем реду и спремни смо за нове изазове.

Моја школа-мој клуб

Датум: 03. Decembar 2015 19:12 Категорија: Новости

Поводом Европског првенства у футсалу ЕУРО 2016, УЕФА и ФС србије организују турнир Моја школа- Мој клуб на коме учуствују 8 школа из Београда, школе из Новог Сада, Крагујевца и Ниша (укупно 32 школе на територији Србије).Циљ овог пројекта је промоција Футсал ЕУРО 2016, родна равноправност Фер плеј и поштовање и одрживи развој. Обавезно је учешће девојчица у тимовима, ученици до 12 година или 6. разреди и млађи, најмање 2 играчице у тиму од 5 играча. Школе које учествују на турниру: ОШ Соња Маринковић -Земун, ОШ Лаза костић- Н: Београд; ОШ Јован Ристић- Борча; ОШ Михајло Пупин- Галеника; ОШ Сава Шумановић -Алтина; ОШ Синиша Николајевић -Врачар; ОШ Краљ Петар 2 Карађорђевић -Врачар; ОШ Горња Варош- Земун.

Завршни турнир се одиграва 10. фебруара у Београдској арени од 11,00 -14,00 часова
Убаци слике 1

Јесен – ТЕМАТСКИ РЕЧНИК III-2

Датум: 02. Decembar 2015 21:25 Категорија: Новости

Ученици продуженог боравка трећег разреда направили су јесењи тематски речник. Цртали су јесење мотиве, а као материјал су користили дрвене бојице и фломастере. Именице у речнику представили су плавом, глаголе зеленом а придеве браон бојом.

Све слике можете погледати у албуму Радови ученика - БОРАВАК III/2

Прочитај

Такмичење у малом фудбалу девојчице

Датум: 19. Novembar 2015 20:38 Категорија: Достигнућа

1. октобра организовано је такмичење у малом фудбалу за девојчице 5. и 6. разреда. У конкуренцији од 6 школа,  наша школа је заузела 1. место и пласирала се на градско такмичење. За нашу школу такмичиле су се ученице 6.разреда:Јана Левнајић 6/1. Ана Габријел 6/1, Сара Галовић 6/1, Исидора Крнета6/1, Јована Ранчић 6/2, Анастасија Крњајић 6/2, Анђела Попадић 6/2, Нина Левнајић

21.10. одржано је првенство града у малом фудбалу у Хали спортова на Новом Београду. Ученице наше школе су започеле првенство са О.Ш. из Земуна и изгубиле са резултатом 1:0IMG_20151021_121759 (1)

Прочитај

Такмичење у малом фудбалу за дечаке

Датум: 19. Novembar 2015 20:37 Категорија: Достигнућа

2. октобра одржано је такмичење у малом фудбалу у 3. гимназији  за дечаке 7.и 8. разреда. Ученици наше школе освојили су 1.место и пласман на градско такмичење које је одржано 5.10. у Хали спортова на Н.Београду. За нашу школу играли су следећи ученици:Саво Бацић 8/3, Душан Белча 8/3, Андрија Костић 8/3, Вукашин Машић 8/3, Огњен Симоновић 8/2, Петар Кашић 8/1, Алекса Стојковић 7/1, Василије Маринковић 8/2. Ученици из О.Ш. из Младеновца су били прејаки за наше ученике тако да је наша школа изгубила са 11:3

IMG_20151012_125601IMG_20151012_125615

Семинар у школи

Датум: 16. Novembar 2015 19:34 Категорија: Новости

Током викенда 14. и 15. новембра у нашој школи је за све заинтересоване  запослене одржан семинар  Тимски рад  у организацији  Академије Филиповић.   Семинар је акредитован од стране Министарства и носи 16 сати стручног усавршавања. Сви наставници који су присуствовали семинару могли су да науче врло битне ствари у вези успешне  комуникације и  битности њеног постојања у циљу спречавања нарушавања  добрих међуљудских односа.

Трећи разред у Вршцу

Датум: 06. Novembar 2015 20:05 Категорија: Новости

Ученици трећег разреда су у уторак, 3.11.2015. године били на једнодневном излету у Банатау.
Обишли смо град Вршац и сазнали пуно занимљивости о о том граду. После обиласка града упутили смо се ка манастиру Месић који се налази у непосредној близини Вршца. Тамо смо од монахиња чуле интерестне податке о историји манастира. Манастир Месић је женски манастир Српске православне цркве настао у XV веку.
Настављамо пут ка Вршачком брегу. Попели смо се на врх брега, где се налази Вршачка кула. Имали смо јединствену прилику да видимо праглајдере који се спуштају са брега и ношени ветром прелећу вршачке винограде. По разгледању куле враћамо се у аутобус и крећемо ка Девојачком бунару, где правимо кратку паузу за ручак. По завршетку ручка обилазимо ово мало место у Делиблатској пешчари. На игралишту пуном занимљивих садржаја проводимо време до повратка у Београд.
Свима је било лепо, дивно смо се провели и научили пуно тога. Надамо се да ће бити још оваквих излета.

ПРВИ РАЗРЕД НА АВАЛИ

Датум: 05. Novembar 2015 21:39 Категорија: Новости

Ученици првог разреда наше школе су провели 5. новембар на свежем ваздуху Авале. У преподневним часовима ђаци су са својим учитељицама обишли споменик Незнаном јунаку и освојили Авалски торањ, одакле су уживали у прелепом погледу. Након ручка и малог предаха, остатак поподнева су провели играјући се у природи дечијег одмаралишта „Шупља стена“. Дан какав се само пожелети може за дружење и опуштање!

Осми разред на екскурзији

Датум: 03. Novembar 2015 20:35 Категорија: Новости

Ученици осмих разреда наше школе са својим одељењским старешинама ишли су на тродневну екскурзију од 26.- 28. 10. 2015.на релацији  Београд – Јагодина (Зоолошки врт, Парк Ђурђево брдо са вештачким водопадом, Музеј воштаних фигура) – Деспотовац – Ресавска пећина – Водопад Велики  бук – Парк минијатура – манастир Манасија – Свилајнац ( Природњачки центар ).

Обишли су многобројне природне и културно – историјске знаменитости наше земље, лепо се дружили и нешто ново видели и научили. Свима ће ова екскурзија остати у лепом сећању, посебно због тога што се ове школске године опраштају од основне школе.

ПОСЕТА САЈМУ КЊИГА

Датум: 30. Oktobar 2015 11:15 Категорија: Новости

У четвртак, 28.октобра 2015.године, ученици наше школе посетили су Сајам књига у Београду. Овогодишњи почасни гост је Русија која наступа са слоганом "Шта би било да није било" . Добро расположење ученика и лепо време учинили су да све протекне у најбољем реду. На Сајму су нас дочекали велики број издавачких кућа, мноштво људи који комуницирају на различитим језицима, као и промоција нових кљига на све стране. Ученици су уживали разгледајући штандове,а бирали су књиге раличитих жанрова. Задовољни и расположени у поподневним сатима вратили смо се у школу.